counter create hit

مطالب مرتبط:

مهلت روسیه به تلگرام پایان یافت

مهلت 15 روزه سازمان ارتباطات جمعی روسیه به تلگرام برای دادن کلید رمزخوانی به سازمان امنیت فدرال روسیه (اف.اس.ب) چهارشنبه شب به پایان رسید و مسکو می تواند این شبکه اجتماعی را به دلیل تمکین نکردن از قانون، فیلتر کند. ...

زاکربرگ: از فیس بوک نخواهم رفت

 مدیر فیس بوک تایید کرد اطلاعات 87 میلیون کاربرِ اغلب آمریکایی با موسسه تحلیلی «کمبریج آنالیتیکا» به اشتراک گذاشته شده است. پیش تر این رقم 50 میلیون اعلام شده بود. ...

مهم تر از فیلترینگ تلگرام، مردم آزاری نکردن است/ هم حصر را امضا می کنند هم ژست ضدحصر می گیرند

مهم تر از فیلترینگ تلگرام، مردم آزاری نکردن است/ هم حصر را امضا می کنند هم ژست ضدحصر می گیرند

گروه سیاسی جهان نیوز، محسن مهدیان: حصر را چه کسانی انجام دادند؟ شورای عالی امنیت ملی. چه کسانی معترض شدند؟ همان ها که در جلسه شورای عالی امنیت حضور داشتند و پای حصر را امضا کردند. تصمیم گرفتند و شانه خالی کردند، چون بازی برد برد را در حواله کردن دیدند؛ هم از ...

دولت روسیه رسما از تلگرام شکایت کرد

نماینده حقوقی نهاد دولتی «روسکام نادزور» با حضور در دادگاهی در مسکو شکایت رسمی را علیه تلگرام به ثبت رساند. به گزارش تجارت نیوز، در دادخواست مذکور آمده است: دسترسی به ...

رئیس دانشکده صداوسیما:آزادی تلگرام یعنی اینکه قاچاق دختران ایرانی آزاد باشد

در حالی که گفته می شود امروزه 85 درصدجرائم فضای مجازی کشور در تلگرام رخ می دهد، هیچ امکان پیگیری قانونی برای احقاق حق شهروندان در مورد این حجم از جرائم وجود ندارد. شرکت تلگرام نیز هیچ تعهدی برای پاسخگویی در قبال این جرائم ندارد. ...

افزوده شدن قابلیت حذف پیام به فیس بوک مسنجر

شبکه اجتماعی فیس بوک به تازگی به کاربران پیام رسان خود این نوید را داده است که در ماه های آینده قادر خواهند بود پیام های ارسالی خود را بعد از فرستادن، پاک کنند تا مخاطب موردنظر، پیام مذکور را مشاهده نکند. ...

فیس بوک جلوی رسوایی جدید را گرفت!

دو هفته پس از آنکه وب سایت ها و رسانه های خبری بسیاری گزارش کردند که شبکه اجتماعی فیس بوک با یک موسسه تحقیقاتی و مشاوره سیاسی انگلیسی تحت عنوان کمبریج آنالیتیکا در انتشار اطلاعات شخصی و خصوصی کاربرانش ...

حذف ۱.۲ میلیون حساب با محتوای تروریستی در توییتر

شبکه اجتماعی توییتر ظرف دو سال گذشته، بالغ بر یک میلیون حساب کاربری با محتوای تروریستی را مسدود کرده است.

قابلیت حذف پیام ها پس از ارسال در فیس بوک فعال شد

فیس بوک تا چند ماه دیگر به کاربران خود امکان می دهد پیام های خود را پس از ارسال حذف کنند.

استفاده از نیروی انسانی برای دست چین ویدیوهای نامناسب در اپلیکیشن یوتیوب کودکان

رسانه کلیک – اپلیکیشن یوتیوب کودکان از این پس با نظارت بیشتری اداره شده و ویدیوهای دست چین شده در آن به نمایش در می آید. ظرف ماه های گذشته مشخص شده است که یوتیوب فضای مناسبی را در اختیار کودکان قرار نمی دهد، حتی با وجود فیلترهایی که روی آن اعمال می شود. مش ...

خدمات تلگرام پولی می شود

خدمات تلگرام پولی می شود

در حالی که تلگرام و مدیرعاملش ادعا می کنند قصد اضافه کردن سرویس های جدیدی دارند و حتی با فناوری جدید بلاک چین، آن را غیرقابل فیلتر خواهند کرد، برخی مسوولان داخلی از پولی شدن خدمات تلگرام خبر داده اند که تا پایان سال 2018 میلادی اتفاق می افتد.   یکی از مواردی که م ...

دردسرهای اینستاگرامی «جمیله» برای «پرویز پرستویی» و واکنش«کیهان»

دردسرهای اینستاگرامی «جمیله» برای «پرویز پرستویی» و واکنش«کیهان»

استاد پرویز پرستویی، هنرپیشه پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان که یکی از فعالان سینمایی ایران در شبکه اجتماعی اینستاگرام است و اینستانوشته مفهومی ایشان، معمولا بازتاب های گسترده ای در رسانه ها به دنبال دارد، روز گذشته با انتشار پستی درباره جمیله، رقصنده دوران ...

استیو وازنیاک در واکنش به افشای اطلاعات، از فیسبوک خداحافظی کرد

استیو وزنیاک، یکی از بنیان گذاران اپل، در واکنش به رسوایی های اخیر فیسبوک، پس انتشار پستی حساب کاربری فیسبوک خود را بست.

هجوم کاربران به صفحه روحانی در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام حسن روحانی مورد هجوم کاربران ایرانی قرار گرفته است.

آموزش نکاتی در مورد تبلیغات در Instagram و تلگراف [چرخش]

نکات آموزشی درمورد تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام [رپورتاژآگهی]

بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی Instagram و تلگراف امروز در مورد علاقه شرکت های بزرگ و کوچک.بر اساس آمار در حال حاضر ۹۲ درصد از مردم در جهان از شبکه های اجتماعی آن را نیز در ایران همین آمار اعمال می شود.Ohrn در این مقاله برخی از نکات مهم برای تبلیغات و بازاریابی در Instagram و تلگرام ساخته شده اند :بازاریابی محتوا در Instagramاساسی محتوای اصلی استراتژی بازاریابی و تبلیغات در Instagram . اگر محتوای این صفحه Instagram شما مربوط به بازار هدف خود را? به سختی شما می توانید Instagram موفق شوند.اولین نوع محتوای شما می خواهید به انتشار. شما باید بدانید که شما می خواهید با هر نوع تصویر بزرگترین بازاریابی Instagram خود را شروع.محتوا محور: به طور کلی استراتژیک ترین استفاده از بازاریابی Instagram, و غیره. محصول استراتژی محور. جلب توجه با محتوای محصول محور معنی است که بیشتر عکس ها و ویدیوهایی که ارسال میکنید از محصولات شما هستند. این یک راه ساده برای خرید و فروش در این شبکه اجتماعی است . اساسا، شما به فالور های خود میگویید: “هی! به چیزهای عالی که ما می فروشیم نگاه کنید “با این امید که در مورد خرید آن به اندازه کافی هیجان زده شوند. برنامه ریزی برای بازاریابی محتواهنگامی که استراتژی محتوا را مشخص میکنید، باید یک برنامه داشته باشید. پست های اینستاگرام دیگر به ترتیب زمانی نیستند. در عوض، فاکتور تعامل مهم میشود، پست ها بر روی صفحه ی تازه های کاربران بر اساس محتواهایی از حساب هایی که اغلب با آنها بیشتر ارتباط برقرار می کنند، مرتب میشوند.ارسال پست به طور مداوم امکان دیده شدن پست ها را افزایش می دهد، که این به دنبال کنندگان فرصت  بیشتری برای مشارکت  می دهد. همچنین این باعث میشود که شما منبع به روزی باشید، تا افراد را به فالو کردن پیج و لایک کردن پست های خود ترغیب کنید و از آنفالو شدن توسط دنبال کنندگانتان جلوگیری کنید.از یک ابزار مانند Buffer یا Later استفاده کنید تا پست هایتان را به طور پیش فرض برنامه ریزی کنید.  اینگونه به سازنده ی محتوای خود اجازه ی استراحت میدهد زیرا دیگر لازم نیست بلافاصله قبل از پست گذاشتن به عکس گرفتن و ویرایش آن مشغول باشد. این مسئله ویژه برای کسب و کارهای کوچک مهم است.برای مطالعه کامل مقاله بروی آموزش تبلیغات در اینستاگرام کلیک کنید.نکاتی در مورد تبلیغات در تلگرامامروز کانال های بسیار زیادی در تلگرام وجود دارد که مطالب مختلفی را به مخاطبان خود ارائه میدهد، مانند اخبار ، مقالات آموزشی ، جک و لطیفه ، کلیپ های دیدنی و یا مطالب متفرقه دیگر و هر کانال طرفداران خود را دارد .اما نکته قابل توجه در مورد تبلیغات در تلگرام این است که تا چه حد اعضاء این کانالها واقعی هستند و چند درصد از این اعضاء فیک یا مصنوعی هستند ؟! درواقع درصد قابل توجهی از کاربران برخی از کانال های تلگرام غیرواقعی هستند و درصد قابل توجهی نیز بصورت ناخواسته به عضویت این کانال ها درآمده اند ! بنابراین قطعا بسیاری از مطالبی که در آن قرار میگیرد دیده نمیشود!با در نظر گرفتن تمام این موارد در زمانی که قصد درج آگهی در کانال ها را دارید باید به میزان اعتبار آن کانال توجه کنید.کانال های قابل اعتماد و معتبر:  تعداد بسیاری از پربازدید ترین کانال های تلگرامی متعلق به سایت ها و خبرگزاری های پربازدید هستند . در واقع اکثر سایت های پربازدید حالا یک کانال در تلگرام دارند تا مخاطبان بتوانند اخبار و مطالب مورد نظر خود را از طریق این کانال ها نیز دریافت کنند.نکات مهم درمورد تبلیغات انبوه در تلگرام :تبلیغ در تلگرام برای افزایش بازدید وب سایت مناسب نیست و بازخورد خاصی نخواهد داشتحجم بسیار بالا از آگهی در تعداد زیادی از کانال های پربازدید میتوانید نسبتا در برند بیلدینگ تاثیرگذار باشداین مدل تبلیغات در موبایل میتواند برای افزایش نصب اپلیکیشن های موبایل در اپ استور ها مناسب باشدتبلیغ غیر مستقیم از طریق پخش ویدئو کلیپ در کانال ها میتوانید تاثیرگذاری بهتری داشته باشدبرای مطالعه کامل مقاله بروی آموزش تبلیغات در تلگرام کلیک کنید.نوشته نکات آموزشی درمورد تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام [رپورتاژ آگهی] اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.

منابع: